Yeschivrit

בנימין נתניהו, נפתלי בנט, ובני גנץ שמותיהם ושורש נשמתם

רוב חברי הכנסת מגיעים לכנסת בדרך הסלולה כהעלאה בדרגה כמקצוע. כמו הרמטכ»לים, שחלקם פונה כהמשך ישיר לפוליטיקה או כאלו שהחלו את דרכם מלמטה במטה המפלגה, ראשויות וכדומה וסללו את דרכם למעלה, או אפילו יש שהקימו מפלגה משל עצמם. ויש שבאים לפוליטיקה בתור יעוד ובחירה מלמעלה. נבחר ציבור שנבחר מלמעלה וגם נבחר ע»י אזרחי המדינה, אם ישכיל להשתמש ביכולתו בדרך החיובית, יכול הוא להנהיג את המדינה לשנות זוהר. כמו שההנהגה הייתה בתקופת שלמה המלך.

דרך שם האדם, תאריך לידתו ושם הוריו ניתן להבין, מהו שורש נשמת האדם, היעוד שלמטרתו הוא הגיע לעולם, ומהם הכלים שהוא קיבל בכדי להצליח בחיים האלו. ביכולתו של כל שורש רוחני להצמיח פעולות חיוביות ולהצמיח פעולות  שליליות. כוח הבחירה נתון ביד האדם. וככול שלאדם יש מודעות עצמית גבוהה יותר ככה הצד חיובי יבוא יותר לידי ביטוי. עלפי דיבורו ומעשיו של בעל השם ניתן לראות על מה האדם שם יותר דגש: לחיובי או לשלילי שבו, ולאיזה כיוון הוא בוחר ללכת.

שלושת האותיות הראשונות מייצגות:
אות ראשונה את יכולת החשיבה הלוגית, מוח
אות שנייה את הרגש – לב
והאות השלישית איך האדם מנקה את עצמו מפסולת כמו הכעס, וכיצד האדם מגיב במצבי לחץ.-  כבד

בסדר של מוח, לב, כבד. כשאדם מצליח להשליט את מוחו על רגשותיו, ואת שניהם ביחד על הכעסים שבו הוא מגיע לדרגת מלך

כל אות רביעית ומעלה רק החיובי שמייצגת האות יבואו לידי ביטוי.

חשוב:   אות דומיננטית: כשהאות דגושה, ולתנועות בשם (הניקוד) יש השפעה חזקה יותר.

בניתוח השם לנבחרי ציבור שנקראים גם בשם כינוי או שם משפחה, או כשיש כמה אותיות זהות בשמו או שם הוריו. צריך לקחת את זה בחשבון. אותיות כפולות הן דומיננטיות ומשפיעות חזק יותר ויבואו יותר לידי ביטוי לחיוב או לשלילה.

איך האותיות, שם האדם ושם הוריו משפיעים עליו? איך זה בדיוק עובד: בהמשך על קצה המזלג דרך האותיות ב› נ› ופ› שהן האותיות הראשונות בשם של נתניהו, בנט וגנץ.

השפה העברית זו שפה מהותית בניגוד לשפות האחרות שהן הסכמיות. לכל אות יש שורש רוחני, ביכולתו של כל שורש רוחני להצמיח פעולות חיוביות ולהצמיח פעולות  שליליות. כוח הבחירה נתון ביד האדם. בכל אות יש בה את החיובי והשלילי ועל האדם בדרך כלל לנתב את עצמו בקו האמצע למצוא את האיזון ביניהם ולהשתמש בצד האחד רק בנסיבות קיצוניות. 

לדוגמא הקזת דם: כירורג בניתוח מקיז דם ומציל חיים/נשמע חיובי. אדם שהורג נפש אדם צריך לעמוד על כך לדין/נשמע שלילי. לעומת זאת במצב קיצוני כשבא אדם להרגך, התורה מצווה עלינו להקדים ולהרגו. .

דוגמא נוספת של ניתוח רק עלפי השם ורק דרך שתי האותיות הראשונות של החשיבה רציונאלית, והרגש, ללא שאר הנתונים שמהם אפשר להבין בעבור מה האדם בא לעולם ושאר יכולות שהוא קיבל בכדי שיוכל להצליח ולהגשים את ייעודו.

השם בצלאל:

האות ב› היא האות הראשונה בשמו האות שמבטאת את היכולות של האדם. האות ב› היא אות של ריבוי וחלוקה וכישרון לבנייה מעשית. לכן יש לו גם את היכולת לפתור ולנהל פרויקטים מורכבים ולהצליח בהם לעומת זאת בפן השלילי שבה, (במיוחד אם היא דגושה ובתחילת שמו) אם הוא מנתב את כוח החלוקה והריבוי שפועל בו בעוצמה, לכיוון של מחלוקת וריב, עלול כוח זה להיות הרסני ביותר ולהרחיקו מאוהביו ואפילו מביתו. (ראה למטה בהרחבה)

באות השנייה אות הרגש, האות צ› שמשמעותה צידה, צדק וצדיק, האות צ› מבטאת את היכולת לצוד משהו. הרצון להילחם עבור הצדק. מהפן השלילי עלול להתפתות ולהילחם לחיצוניות מעושה, «ולהגיע למצב שתוכו לא יהיה כברו», וליפול ולהילחם בשולי.

צ› בפן השלילי בשילוב של כוח הריבוי השלילי שבאות ב› י תהיה לה השפעה מאוד הרסנית.
לעומת זאת צ› בפן החיובי להיות צדיק ולהילחם בכוח הבנייה והחלוקה של האות ב› זה (בלשון העם נקרא) פיצוץ.
כמו שבצלאל בן חורי שבנה את כלי המשכן. עליו נאמר: «יודע היה בצלאל לצרף אותיות שנבראו בהן שמים וארץ».

בנימין נתניהו, נפתלי בנט ובני גנץ נבחרו מלמעלה להנהיג את ישראל. ושלושתם גם מחוברים לאני שלהם ואומרים שהם עושים את עבודתם בשליחות. בני גנץ התחיל בקרירה בצבא, כשנתניהו ובנט הגיעו לפוליטיקה עקב דחף רק בתחילת שנות ה40 לחייהם.

בנימין נתניהו:

אות ב›  מתוך הספר ‹הצופן› מאת הרב זמיר כהן-
התחלקות וריבוי, ברכה ובנייה, בית ופנימיות.
האות ב› מסמלת כפילות וריבוי, ומבטאת את כוח ההתחלקות וההתרבות שבטבע הבריאה.

האות ב› בשם האדם:

לפיכך, כאשר האות ב› נמצאת בשמו של אדם, ובפרט אם היא בתחילת שמו, מקבל הוא  (באמצעות שלשת צינורות השפע הרוחניים הזורמים בה: בצורתה, במספרה ובאופן הגייתה): כשרון לבנייה ופעילות מעשית, כהקמת פרויקטים מורכבים, נטייה חזקה להעניק, אך בעיקר לקרובי המשפחה (שהרי ב› היא פנימיות), ואהבת המסגרת הביתית.

כמו כן ביכולתו להתבונן היטב בפרטים, להבחין בהבדלים דקים ולהוציא דבר מתוך דבר, הן בנושאים רוחניים אשר על ידיהם יבנה את עולמו הפנימי, והן בפעולותיו המעשיות אשר באמצעותן יוכל להגיע לרווחה כלכלית ולשפע רב (ובלבד שלא יזיק לשפע זה באמצעות פגימה במקורות ושורשי הברכה.)

אמנם מאידך, צריך בעל האות ב› בשמו, להיזהר יותר משאר בני האדם ממחלוקת, ממנה עליו לברוח כמפני אש. שהרי אם ינתב את כוח החלוקה והריבוי הפועל בו בעוצמה, לכיוון שלילי של מחלוקת וריב, עלול כוח זה להיות הרסני ביותר ולהרחיקו מאוהביו ואפילו ממשפחתו. כמו כן עליו להישמר מדחיית מטלות, מקפדנות מופרזת (בעיקר כלפי משפחתו מאנוכיות ומרכושנות. שהרי ביכולתו של כל שורש רוחני להצמיח פעולות חיוביות ולהצמיח פעולות  שליליות. כוח הבחירה נתון ביד האדם.

האות ב› –  כוח האותיות והשמות מאת נפתלי פרום. האות ב› תייצג את התכונות הבאות:

מסגרת, דברים בטוחים ויציבים, חומר, אוכל וכל הקשור לעולם החומרי. לכן אדם עם אות ב› דומיננטית» יהיה:

איש אוהב בית, זקוק למסגרת בטוחה ויציבה בחיים האישיים ובעבודה. פרקטי ומעשי מתגאה ביכולת הכספית ובהישגם החומרים שלו. בעל מימוש עצמי. היעוד שלהם הוא לתת ביטחון לסובבים אותם.

הפן השלילי אצלם הוא רכושנות, קמצנות ובלימה רגשית.

האות נ› «הצופן» – נאמנות ונמיכות רוח נשמה ונצח.

האות נ› מבטאת את תכונת הענווה ואת תכונת הנאמנות שטבועות בנשמתו הרוחנית הנצחית של האדם.

האות נ› בשם האדם:

כאשר האות נ› מופיעה בשמו של אדם, ובפרט אם היא בתחילת שמו, מקבל הוא באמצעותה עדינות נפש ורגישות  רוחנית גבוהה, היכולה לרוממו לענווה ולנאמנות מוחלטת לבוראו, למשפחתו ולכל סובביו, בידו להגיע לקדושה נשגבות ולבינה יתירה מעל חברת בני האדם הרגילים, לידיעת סתרים וסודות רבים מחידות הבריאה והחיים, ולישרות מובהקת. שהרי האות נ› מייצגת את הנשמה הרוחנית הגבוהה.

אולם מאידך, באמצעות כוח הבחירה שבידי האדם עלול הוא להשתמש בעוצמות הרוחניות שבידו לצד השלילי. או אז עלול הוא להגיע לנפילות חזקות וכואבות, לחוסר נאמנות קיצונית, לירידה במעשים עד כדי פשיעה, לסבל ולייסורים, וניסיונו הגדול יהיה בפגם הברית, אשר הוא סוד הייחוד באות נון. ואם כך באות נו»ן הכפופה שבבחינת נקבה קל וחומר באות נו»ן סופית הזקופה שבבחינת זכר. שכאשר מופיעה היא בשם האדם, מביאה אותו לעוצמות שיש בהן יכולת התרוממות רוחנית בעוצמה גבוהה, של ענוה ודבקות בהשם יתברך, ומנהיגות חברתית מרשימה, או חלילה ירידה רוחנית תלולה וחזקה, ומנהיגות שלילית. יכול הוא להיות אהוב וחביב מאוד על מכריו או חלילה שנוא ודחוי לחלוטין.

לפיכך, על האדם שהאות נו»ן מופיעה בשמו, לפעול בכל כוחו לנתב את עוצמתה למעשים טובים ללמוד תורה וכו’…

מספר של נפתלי פרום «כוח האותיות והשמות» על האות נון: לפי הקבלה אות זו מייצגת את הנחש הקדמון.  האות נ› תייצג את התכונות הבאות:

האות נ› ובעיקר האות ן› מסמלת הישרדות, יכולת לצאת מבעיות קשות מאוד כמו בעיות בריאות – ובצורה מעוררת השתאות והתפעמות (גם האדם  עצמו לא יודע איך הוא יוצא מבעיותיו),

אות זו מושכת אליה צרות, יש לבעלי אות זו בשם נטייה למשוך אליהם אש, צרות, מלחמות ובעיות. לכן הזולת אוהב ומעריץ אותם מאוד או לחילופין הוא שונא אותם מאוד.

בעלי אות זו יכולים להיות רוחניים מאוד או יכולים להיות פושעים גדולים (שמעתי שעשו פעם מחקר וגילו, שהרבה פושעים שיושבים בבתי כלא הם בעלי נ› דומיננטית)

בנימין נתניהו נקרא גם ביבי. אות ב› ונ› מאוד דומיננטים. יש לו פעמיים ב› דגושה ופעם אחת בתחילת שמו שנחשבת ממש חזקה. נ› באות שניה בשם בנימין ונון סופית, וכנבחר ציבור בשם המשפחה נתניהו יש לו עוד שני נ› נוספים. לכן שתי האותיות האלו ישפיעו עליו מאוד בחזקה, לסרוגין הוא יכול לשהות בצד אחר, או תקופות ממושכות רק בצד אחד.

בנימין נתניהו נולד ביום שישי ב-כח› בתשרי בפרשת שבוע «בראשית».

נתניהו החליט מתוך דחף פתאומי לחזור מארה»ב לארץ ולהיכנס לפוליטיקה. הוא ראה שבגולה מערך ההסברה היהודי והישראלי נעשת בדרך שגוייה לגמרי. הוא החליט שבשביל לשנות צריך לבוא לארץ ולנסות לשנות את הדימוי והעשייה מההתחלה/מהיסוד דרך הפוליטיקה. הוא הודיע מראש: «אני רוצה להיות ראש ממשלה». בשורש נשמתו לפי שמו נתניהו אמור להילחם כמו שדוד המלך נלחם וחיזק את הבית מבפנים ובחוץ. לכן נתניהו גם הצליח בכל מה שקשור ליחסים בין לאומיים. זאת גם הסיבה שהוא נואם באו»ם ובכל במה שניתנת לו וגם גאה מאוד בהישגיו הבין לאומיים. בהנהגת הבית מצד אחד את התיקים שקיבלו הקרובים אליו, הוא לא התערב בהחלטותיהם. הם פתרו את הבעיות לפי ראות עינם וללא תמיכתו או הכוונתו. הוא גם לא מוכן לקחת אחריות למעשיהם. ואחרים מהקואליציה עם יכולת הנהגה, הוא רואה בהם כאויבים שהרוצים לקחת את כסאו. כנראה שהוא רואה בהם השתקפות של עצמו, כפי שהוא היה כשהיגע לראשונה לפוליטיקה. כל שינוי שהם רצו להביא הוא דחה ואפילו והקניט אותם, במקום לדאוג שיצליחו עשה הכל שלא יצליחו. זאת הסיבה שכל מי שהיו שרים תחתיו, לא מוכנים בשום אופן להצטרף אליו כפרטנרים לקואליציה שהוא עומד בראשה. ויש פוליטיקאים שעדין כועסים ולא סולחים לו על התנהגותו כלפיהם בעבר ובהווה.

בנימין נתניהו – «ביבי»

על פי שמו, שם הוריו ותאריך הלידה שלו הוא נבחר מלמעלה להנהיג את המדינה ולחזק אותה מבית ומחוץ. בתפקיד שזהה לתפקיד שהיה לדוד המלך. הוא היה אמור להכין את נפתלי בנט כיורשו, כפי שדוד הכין את שלמה המלך. בנט (שגם נבחר מלמעלה והיגיע לפוליטיקה כדחף פתאומי וכיעוד), קיבל יכולות דומות לאלו של שלמה המלך, שהביא את השלום והגדיל והעצים את המדינה ואפילו בנה את בית המקדש לכל העמים. אילו – נתניהו היה מכין את נפתלי בנט, נפתלי ביכולות הניהול שיש בו, יכול היה להפעיל תחתיו את כל המערכת הפוליטית, עד שיגיע זמנו של נתניהו ללכת. רק ככה ההצלחה של שניהם הייתה מובטחת.

נראה שלפי תאריך הלידה, פרשת השבוע ודרך הדיבור שלו נתניהו מזדהה עם שאול שהיה המלך בראשית/הראשון בישראל, וכמו שאול נתניהו מרגיש גם שהוא לא הספיק לסיים את שליחותו ושיש לו עוד מה לעשות ולתרום.

במעקב דרך המדייה, בשנים האחרונות, נתניהו בוחר סביבו אנשים בפוליטיקה ובמערך ההסברה שעושים את העבודה המלוכלכת עבורו גם מבלי שהוא מבקש זאת מהם. אנשים שכל מעיניהם זו הקבוצה שהם מייצגים ולא מדינת כל אזרחיה. בצורה זו הוא מתנער מכל אחראיות לנעשה. הוא טוען: «לא ידעתי!». את מה שאני לא יודע, אי אפשר לדרוש ממני לקחת עליו אחריות. 

נפתלי בנט:

ראה האות נ› בשם נתניהו

האות פ› בשם האדם הצופן:

לפיכך, כאשר האות פ› נמצאת בשמו של אדם, ובפרט אם היא בתחילת שמו, מקבל הוא  (באמצעות שלשת צינורות השפע הרוחניים הזורמים בה: בצורתה, במספרה ובאופן הגייתה), יכולת פריצה קדימה גם במה שנראה חסום וקשה. מצד אחד הוא מסוגל להתגבר על ניסיונות ופיתויים יצרים חזקים, לשלוט בפיו ובנטיותיו לדיבורים, ולשוחח רק בדברים מותרים, טובים ורצויים. יכול הוא להפתיע בקלות את הסובבים אותו בהצלחות מרשימות בתחומם שנראו כבילתי עברים אצלו, ובפרט בממד הרוחני של קניית חכמה בכלל, הצלחה חוזרת ונשנית בשלום בית וביחסי אנוש, מתוך עבודה רוחנית מרשימה. כוח הפתיחה שבו עשויה להתבטא גם בנדיבות לב, בהענקה ומתן צדקה כראוי לכל נצרך. 

אולם מאידך עלול כוח הפתיחה והפריצה שבו לגרם לו לשאוף למרחבים מופרזים ולחוסר גבולות, להביא לפריצת גדרים, להרגשת חיצוניותו, ולדבר דיבורים מיותרים ואפילו שליליים ומזיקים.

הבחירה נתונה בידיו אם להשתמש ביכולות שקיבל, לכאן או לכאן. אם יבחר במסלול הטוב, הרי שצינור השפע שבאו פ› בשמו יפעל בו להיות נושא חן בעיני כל רואיו. אהוב וחביב הוא יחשב כאדם יפה אצל כל מכריו, גם אם חיצוניותו הגשמית אינה נאה. לעומת זאת, בחירה בדרך השלילית תגרום לו להיות דחוי אפילו אצל קרוביו, וכמכוער ייחשב ביניהם גם אם נאה הוא במראהו החיצוני.

לפי ספר «כוח האותיות והשמות, האות פ› תייצג את התכונות הבאות:

האות הזאת צורתה כמו בית החילזון». היא מסמלת נטייה של האדם להתכנסות פנימה ולהפנמה. כל מה שקשור להוצאת דברים החוצה, או דבר שנכנסים דרכו לתוך משהו אחר מתחיל באות זו.  היא מייצגת התכנסות פנימה והתיקון שלה הוא להוציא החוצה

האות פ› באות שנייה בשם: (האות פ› כאות שנייה לא דגושה)

הרמוניה היא מילת מפתח כאן. הם יעשו כל דבר עבור שלום בית ותשרה השלווה במעונם. הם וותרנים גדולים, הם טובי לב, ויש להם היכולת להבין את כל הצדדים במקרה של ריב או סכסוך. הם «רואים» את הצד של כל אחד, לכן מתאים להם להיות שגרירים או משכיני שלום בין קבוצות או עמים. אוהבי תנועה, בעלי כשרון ניהולי. אסתטיים מאוד.

אדם זה יעשה הכל למעל שלום הבית. הוא לא ירים את קולו, ובוודאי לא את ידו על ילדיו או על בן הזוג, כי השקט וההרמוניה חשובים לו יותר מהכל. אדם חם ונדיב, אוהב ורגיש. קושי לשוחח על דברים אישיים אינטימיים ורגשיים.

נפתלי בנט

נולד ב-י› בניסן ביום השבת. «שבת שלפני פסח נקראת שבת הגדול מפני הנס שנעשה בו«.אותה שבת של שנת יציאת מצרים נעשו לישראל הרבה נסים ולפיכך נקראת «שבת הגדול«.

השבת נקראת השבת הגדול גם עקב ההפטרה אותה קוראים מיד לאחר קריאת התורה, בספר מלאכי פרק ג›. בהפטרה קוראים בין היתר ”הנה אנוכי שולח לכם את אליה הנביא לפני בא יום השם הגדול והנורא”. בגלל «הגדול» שבהפטרה, המתייחס לגאולה העתידית, נקראת כל השבת «הגדול» – כהקבלה על שם הגאולה הראשונה – יציאת מצרים 

בנט הגיע לפוליטיקה לאחר שבמלחמת לבנון, הבין שהבעיה של הצבא מגיע מהדרג המדיני. לפי שורש נשמתו והשבת שהוא נולד, הוא נבחר להביא את השלום בין העמים ולחבר את עם ישראל לחזק אותו מבפנים. כמו ששלמה קיבל מדוד ממלכה חזקה מבית, בנה את בית המקדש והאדיר אותה בדרכי שלום. ולכן גם בנט שם דגש בכל תפקיד שעשה בחיפוש אחר פתרונות הולמים למצב בדרכי שלום, וכמו שלמה הוא לא פרייר. כשצריך הוא גם יודע לדרוש ולקחת, תוך לקיחת אחריות ולימוד יום יומי. לבנט ברור שהוא לא צריך לעשות את העבודה בעצמו, אלא לנהל ולהפעיל את האנשים תחתיו לתמוך בהם ולכוון אותם. המוטו שלו: «אנחנו, ביחד».
 וכמו שלמה הוא מלא נחישות ודואג לאנשים לצדו או תחתיו. מטווה להם את הדרך. בודק ומתעניין מה קורה ונותן להם גם במקרה שזה לא עבד את מלוא הגיבוי, ודורש מהם לא להרים ידיים ולנסות בדרך שונה להגיע לתוצאות שנקבעו מראש. וכל אחד שעבד אתו קיבל חופש פעולה מלא וגם הרגיש שהוא לא לבד ויש לו גיבוי חזק מלמעלה, מה שנתן לבעל התפקיד את היכולת בלי להסיח את דעתו להתרכז בכל הכוח בעשייה עצמה.

אך כפי שאנו רואים בנימין נתניהו בכוח החלוקה והריבוי הפועל בו בעוצמה, והזדהות שלו עם נשמת שאול המלך. הוא רדף את נפתלי בנט כמו ששאול רדף אחר דוד. נפתלי בנט נאלץ להיכנס לתפקיד של דוד, לקבל עליו את הרדיפה כמו שדוד נתן כבוד לשאול ולא הגיב. בדרך הקשה הוא נילחם על כל תפקיד שקיבל. בתחילה מהקואליציה מבפנים ובסוף כשהבין שנתניהו בשום אופן לא מוכן לקחת אחריות, החליט להעביר כברירת מחדל את ממשלת המעבר מנתניהו ליאיר לפיד.  בשנה אחת ובדוגמא אישית הוא ניווט את כל חברי הקואליציה, ולימד אותם כיצד ניתן להקים ממשלת אחדות. מהם כללי העבודה ואיך להביא לאימון הדדי בין כולם.

מאחר ובנט לא מצא דרך כיצד להעביר את הארכת תקנות יהודה ושומרון. הוא הבין שיש פגיעה בביטחון המדינה, הוא לקח אחריות ושמר באופן אוטומטי על הארכת התקנות ע»י פיזור הכנסת. אי לכך שהוציא את המדינה מהכאוס והעביר את ממשלת המעבר מנתניהו ללפיד, הוא שילם על כך מחיר פוליטי כבד ועברה עליו ועל משפחתו וחבריו למפלגה שנה קשה מאוד.

דעתי האישית: מי שהפסיד זאת מדינת ישראל וגם רוב העם היהודי בגולה, אם היו יותר אזרחים מבינים מהן היכולות שלו ובוחרים בו, הוא היה יכול עם כישוריו מתוך כוח פוליטי לפעול ואפילו להגיע להשגים גבוהים מאוד. רוב הסיכויים שהוא היה מביא את מדינת ישראל בבית וכלפי חוץ לגבהים, כמו בימיו של שלמה המלך. 

בני גנץ

על שתי אותיות הראשונים בשמו ראה בשם בנימין נתניהו.

בני גנץ נולד ביום שבת בכט› באייר. פרשת שבוע במדבר. בפרשה זו ה› מצווה את משה ואהרון לספור את כל עדת בני ישראל כל יוצאי הצבא מגיל עשרים שנה ומעלה. וכצעד שני ה› נקב בשמות הנבחרים מכל שבט אדם אחד כקרואי העידה ונשיאי המטות שייצגו את השבט וגם יתמכו בהם (במשה ואהרון.).

מה הקשר לבני גנץ? כנראה שמלמעלה מבינים, שאזרחי ישראל זקוקים קודם לגיבוש, כפי שמשה היה צריך להכין את בני ישראל במדבר לפני שבאו לארץ המובטחת. ומי מתאים כרגע לתפקיד זה, אם לא בני גנץ שנולד בפרשת שבוע במדבר וקיבל את כל הכישורים להצליח. בני גנץ, – לא כמו נפתלי ובנימין שקבלו את ההשראה רק בגיל 40 בגיל הבינה, הוכן בצבא לתפקיד לגיבוש הכנסת ואזרחי המדינה כבר משחר נעוריו כשהתגייס לצבא,

לפי הכישורים שבני  קיבל בשלושת אותיות הראשונות בשמו שהן זהות לכישורים שקיבל בנימין, רואים שהוא משתמש ביכולותיו בחוכמה וביושר. בני גנץ שרת כל חייו את המדינה למען כל אזרחיה, ולאורך כל דרכו רכש כבוד לכל אדם באשר הוא. הוא לא השתמש בכוח החלוקה והריבוי הפועל בו בעוצמה לכיוון השלילי ולא הוציא עד היום אף מילת גנאי ולא הלבין אף אדם ברבים, גם כשלא הסכים איתו. ולכן אם אזרחי ישראל יבחרו בו, הוא יקבל את הכוח ללכד את כל הזרמים בישראל (ימין שמאל, חרדי, רפורמי, חילוני, יהודים וערבים) ולהוציא את המדינה מהסחרור ולהנהיג אותה לתקופת שקט פוליטי וצבאי, והכי חשוב לאיחוי הלבבות ואם נרצה אין זו אגדה, בעקבות גם הכלכלה תשתנה לטובה.

אזרחי ישראל היו אמורים לאחר שנות נתניהו לבחור בנפתלי בנט. היות והוא לא קיבל מספיק קולות, ובנט החליט לפרוש. הדרך היחידה להחזיר את השפיות והמשילות זה לבחור בבני גנץ שיגבש אותנו כמו הגיבוש שעבר עם ישראל ביציאת מצרים, במדבר, לפני שעלה לארץ. ומשה נבחר לתפקיד הקשה הזה מהסיבה ש: «משה עניו מכל אדם.»

ובא לציון גואל.

Schreiben Sie einen Kommentar

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert